ACTIVITATS FINAL DEL CURS 2018/19

Aquests  últims  3  dies  d’escola  han  sigut  molt  moguts.

El  dimecres 19 de juny hem participat a les activitats  organitzades  per  l’AMPA.  Ha vingut la companya d’espectacles infantils “Fefe i companya”. Hem  pogut  jugar  a  jocs  tradicionals  infantils  fets de fusta, hem fet una festa “holi” i després  hem  acabat el  matí  amb una  festa d’escuma.

El  dijous hem fet  les dances davant dels  nostres  familiars i  hem acomiadat als  nens  i nenes de 6è, i  hem donat la benvinguda a  primària  als  infants  de p5.

El  divendres 21, hem participat  a la gimcana organitzada pels  alumnes  de 6è.  (Us trobarem  a faltar)

Ara  toca  gaudir  dels vostres  familiars a les vacances.

BON  ESTIU|||  …   i  ens  tornem  a  veure el  12 de setembre.