Reciclem!!!

Ja fa uns quants cursos, que a l’escola es recicla el paper (els dimecres els delegats/des de 6è recullen el de tota l’escola i el llencen en el contenidor de paper del carrer). Aquest curs hem volgut fer un pas més i s’ha engegat el… Llegeix més»

Robòtica a 4t

Els nens i nenes de 4t han realitzat durant l’octubre i novembre un taller de robòtica, us deixem un petit muntatge d’aquest. El taller l’han gaudit i els ha permès conèixer com funcionen les màquines, com es programen i els components que les formen.

Pares i mares delegats de classe

Molts centres compten amb la figura de les mares i pares delegats de classe, que s’encarreguen de fer d’enllaç entre les famílies del grup i el tutor o tutora, l’escola i l’AMPA, i afavoreixen l’acció tutorial i també la creació… Llegeix més»

Extraescolars

Informació facilitada per l’AMPA referent a les activitats extraescolars:

INFORMACIÓN GENERAL PARA ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES CURSO 2018-2019
CONDICIONES GENERALES
La inscripción se formalizará 19 y 20 de Septiembre del 2018 en el AMPA en un horario de 17.15h a 18.15h. Únicamente serán estos dos días para hacer inscripciones.
Para apuntarse… Llegeix més»

mSchools Student Awards 2018

Els alumnes de 6è han col·laborat en el projecte guanyador a la categoria de  Mobile History Map  presentat pel CRP del Vallès Oriental I en el concurs  “mSchools Student Awards”.
El Jordi i la  Daniela, en representació dels seus companys de 6è,  van anar a recollir el premi de mSchools… Llegeix més»

Calendari escolar 18/19

CALENDARI ESCOLAR 2018/19
Inici de les classes: 12 de setembre de 2018
Horari de 9h a 13h i de 15h a 17h
P.3 Entrada esglaonada del 12 al 18 de setembre * el dia 17 és festiu.

1r Trimestre de curs: del 12 de setembre al 21 de desembre… Llegeix més»