PORTES OBERTES

Avui hem realitzat la jornada de portes obertes on hi ha hagut una exposició al vestíbul de l’escola en commemoració del 75è aniversari.

En una banda hem recreat una aula de la dècada dels quaranta amb: pupitres, llibres antics, material escolar de l’època… Ho hem aconseguit gràcies a l’aportació de molta gent que venia o ve a l’escola.

A l’altra banda hem exposat diferents objectes que s’utilitzaven en aquella època.

Finalment hem aprofitat la jornada per a acabar d’emplenar el nostre pastís de les 8 dècades de l’escola.

Estem molt agraïts/agraïdes a tots/totes els que heu fet possible la jornada d’avui.