COMENCEM L’ESCOLA

Els nens i nenes de P3 estan en període d’adaptació a l’escola, a l’aula, a les mestres, als companys,…Són moltes les novetats que s’han d’anar incorporant dia a dia.

Encara que de vegades costa acomiadar-se de la mare i del pare quan som a la classe ens ho passem d’allò més bé. Descobrim les joguines, pintem amb ceres dures, pintem amb pintures playcolor, fem traç amb retoladors, experimentem amb plastilina, descobrim i manipulem el material de psicomotricitat,… Mireu, mireu, que entretinguts estem!!!

Per veure més imatges de P3B feu clic aquí                            Per veure més imatges de P3A feu clic aquí