ELS JOCS D’ABANS AMB ELS PADRINS D’ARA

A Educació Infantil, aquesta Setmana Oberta, hem fet una activitat relacionada amb la celebració del 75è aniversari de l’escola, que ha consistit en fer venir àvies i avis a què ens ensenyessin jocs d’abans com ara fer rodar la baldufa, saltar a corda i a gometa, tirar bitlles, jugar a pedretes, fer còrrer el cèrcol i saltar la xarranca. Jocs que molt probablement ells i elles havien jugat en aquest mateix pati.

Estem molt contentes del resultat de l’activitat perquè els padrins s’hi han implicat molt, motivant els i les nostres alumnes els quals han gaudit i descobert jocs que pràcticament no coneixien.

Moltes gràcies padrines i padrins!

Podeu veure totes les fotos clicant la següent imatge.