TORNA LA LLIGA DE KILLBALL

Aquesta setmana hem començat la segona edició de la Lliga de killball Macià- Companys, que s’organitza des de l’àrea d’educació Física. Els partits es realitzen a l’hora del pati i s’organitzen en dues lligues: la lliga de cicle mitjà i la lliga de cicle superior.

En aquesta segona edició hi participen 150 alumnes dividits en 25 equips. L’objectiu principal és passar-ho bé i es potencia l’esportivitat i el bon ambient, per sobre de la competició i el fet de guanyar o perdre.

Cada equip té un capità que els representa, aquest, assisteix a les reunions de capitans i és el responsable d’ajudar als mestres en els diversos casos que van sorgint a les lligues.

Al principi, a mitja competició i al final de la Lliga, es realitzen les reunions de capitans, per conèixer de primera mà com valoren els alumnes l’organització de l’activitat i si creuen que hi ha d’haver alguna modificació o proposta.

La previsió és que la competició es realitzi durant tot el segon trimestre i tingui una durada de 3 mesos.