SORTIDA DE FINAL DE CURS D’EDUCACIÓ INFANTIL

El divendres dia 2 de juny els nens i nenes d’educació infantil vam anar d’excursió a la Granja Escola Castell de Saidia.

Vam marxar ben il·lusionats i l·lusionades amb l’autocar i en arribar, vam esmorzar. Seguidament, vam fer un taller de sabó artesà de diferents formes i colors, el qual ens vam poder endur a casa. També vam tenir l’oportunitat de veure molts animals: paons, galls, gallines, gats, gossos, i fins i tot vam poder pujar i fer una volteta amb un ase.

Vam dinar i en acabar, vam jugar en un parc molt gran que hi ha al voltant de la granja escola.

Va ser un dia molt emocionant! Ens ho vam passar genial!

Clicant a la fotografia en trobareu més: