PARTICIPEM A L’ACTE D’HOMENATGE A JOSEP VALLVERDÚ

El passat diumenge dia 14 de maig, a l’Espai Guinovart es va celebrar un homenatge a en Josep Vallverdú en motiu del seu centenari.

Com que nosaltres som la classe d’en Guinovart vam poder participar a l’acte amb un dibuix del Rovelló (el gosset protagonista d’uns contes molt coneguts que va escriure en Vallaverdú) que uns dies abans havien realitzat els nens i nenes a la classe.

L’acte va ser molt emotiu, alguns dels alumnes que hi van assistir li van fer entrega del mural. En Josep Vallverdú va estar molt agraït amb el nostre petit homenatge. Una vivència molt enriquidora per als nostre alumnes. Moltes gràcies al l’Espai Guinovart per haver-nos deixart participar d’aquesta experiència.

Clique la imatge de sota per veure la resta de fotos.