HALLOWEEN TIME

Durant aquests dies previs al 31 d’octubre, a l’hora d’anglès l’alumnat ha disfrutat de diferents activitats relacionades amb el Halloween.

Des dels més petits, fins als més grans han treballat cançons, vocabulari, contes, pel·lícules, disfresses, receptes… tot el que s’ha de tindre en compte per poder conèixer una mica més aquesta tradició i poder-la celebrar com cal.

A més a més les mestres d’anglès van crear un espai de l’escola amb decoracions de Halloween per amenitzar i fer més present aquesta festivitat.

Si voleu veure un recull d’imatges d’aquestes activitats cliqueu damunt de la imatge.