GUARDONATS DEL 42è CERTAMEN LITERARI SANT JORDI

El dia 23 d’abril es varen entregar els premis del 42è Certamen Literari de Sant Jordi. Cinc alumnes de l’escola varen recollir els guardons de les seves categories.

En la categoria de representació plàstica inspirada en l’obra d’en Guillem Viladot, on hi participaven els alumnes de cicle mitjà, els guardons varen ser per l’Ariadna Armengol de 3r, i per la Nora Serra de 4t. També hi hagué un accèssit per l’Adrià Martínez, de 4t.

Cicle superior participava en les categories de poesia (5è), on la Maria Solanes va obtenir un accèssit, i la Queralt Solé va guanyar el prosa (6è).

Felicitar a tots els guanyadors de les diferents modalitats i encoratjar a la resta d’alumnes perquè  continuin gaudint de l’art plàstic i de l’escriptura.