FESTA DE FI DE CURS ’23 – AFA.

Com és sabut l’Associació de Famílies d’Alumnes de l’escola no escatima esforços; i aquest dissabte, 10 de juny era l’hora de la Festa de final de curs.

Una tarda d’activitat frenètica tant per petits com  grans on les actuacions i  esdeveniments no donaven respir per no perdre’s res. La festa va iniciar  amb inflables i una gran varietat de tallers on tots i totes volien lluir el seu maquillatge o unes trenes, i els més agosarats, enfrontar-se en una partida d’escacs; acompanyat d’un bon berenar per agafar energia. A continuació, es donà pas a les actuacions i exhibicions com la del grup d’alumnes de patinatge, els tambors dels Diables l’Espetec i espectacle de malabars.

Entrada la nit, les taules i cadires es van desplegar amb gran rapidesa al llarg de la sala i amb el sopar, la sobretaula i la música a càrrec dels joves Els Elefants els temps avançava. La vetllada va finalitzar amb jocs, premis pels més afortunats i moltes rialles.

Un any més, la convocatòria va ser gran i la diversió també!

Clicant damunt la imatge veureu més moments: