ENTREGA ORLES ALUMNES DE 6è

Ahir a la tarda l’escola s’engalanava per celebrar l’esperada entrega d’orles a l’alumnat de 6è acompanyats de les seves famílies, tots els que fem funcionar dia a dia l’escola, representants de l’ajuntament i amics. Acte que entre mig de moltes emocions dona per finalitzada l’etapa escolar. Aquí han aprés a llegir, escriure, comptar… acumulant desenes d’experiències fent-se grans.

Els parlaments i l’entrega d’orles van ser el preludi d’un bon nombre d’animades actuacions protagonitzades pel mateix alumnat; a destacar, el ball de la cançó creada per a l’ocasió: AVUI ACABEM L’ESCOLA! Una lletra que explica la seva història i anècdotes al llarg dels diferents anys. La vetllada finalitzava amb un apetitós berenar a càrrec de l’AFA que va donar espai al diàleg, als records i bons desitjos.

ENHORABONA nois i noies i que l’Escola Macià-Companys segueixi estant sempre en  un raconet dels vostres cors.

Cliqueu damunt de la imatge per veure alguns moments: