ESQUÍ A PORT DEL COMTE

A les 7.00 a.m., temperatures gèlides  i puntualitat anglesa, alumnat de 3r a 6è, mestres i membres del patronat ha posat rumb cap a les pistes del Port del Comte a passar un dia d’esquí. Per alguns ha estat el primer contacte amb aquest esport, poc dormir la nit abans i molta novetat per tant equipament;  per a altres, la jornada els ha estat més familiar. Un cop al lloc, ben esmorzats i equipats els nens i les nenes han rebut tot un matí de classe a càrrec de monitors professionals acabant amb una estoneta de joc i un altre gran entrepà que tant exercici, s’ho valia. Tot i el fred d’aquests dies els ha acompanyat bones estones de sol que han ajudat a dir que el dia ha estat EXCEL·LENT i que toca pensar amb la propera!

Agraïm l’organització de l’activitat al Patronat d’Esports d’Agramunt i famílies de l’alumnat que any rere any fan que aquesta experiència sigui possible.

Cliqueu damunt la imatge per veure més fotografies: