DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU

La cultura de la pau sempre està present en la tasca educativa amb els infants i avui, 30 de gener declarat Dia Escolar de la No-Violència i la Pau, en homenatge al líder pacifista Mahatma Gandhi, l’alumnat dels dos centres educatius d’infantil i primària d’Agramunt a proposta de l’Institut Ribera del Sió, sortim al carrer unint els nostres missatges i dibuixos de pau i esperança en cordills que han envoltat un gran nombre d’arbres del Passeig Josep Brufau. Si doneu un tomb per la zona podreu veure i llegir què demanen els nostres infants -homes i dones del futur-. Que els seus desitjos esdevinguin realitat és cosa de tots i totes; que el dia de la pau sigui també demà, demà passat i els dies que continuen. PER UN MÓN MILLOR!    (cliqueu damunt de la imatge per veure més fotografies)