ENTREGA D’ORLES – ÚLTIM DIA DE CURS (2020-2021)

El dia 21 de juny l’alumnat de 6è ha pogut celebrar, juntament amb les seves famílies i la comunitat educativa l’acte d’entrega d’orles.

Al pati de l’escola es va realitzar l’acte amb els parlaments de la directora, l’alcaldessa, les tutores i l’alumnat de 6è. Els nens i nenes van rebre de mans de les seves tutores un obsequi que recollia: l’orla, un llapis de memòria amb un vídeo com a record del seu pas per l’escola i una bossa motxilla.

Ha estat un acte emotiu acompanyat d’un concert musical ofert pels propis alumnes de 6è. Premeu sobre la imatge per veure les FOTOGRAFIES.

L’endemà tot l’alumnat de l’escola es va poder acomiadar també dels seus companys i companyes de 6è. Al mateix pati d’infantil nens i nenes de les diferents aules els van oferir els seus missatges tot expressant bons desitjos per aquesta nova etapa que ara comencen.

Us deixem aquí les FOTOGRAFIES, per veure-les només cal prémer sobre la imatge següent.

Acomiadem així el curs i us desitgem a tots i totes un bon estiu!

1. AFA Escola Macià Companys

Molta sort per al futur a tots els que enguany acabeu el vostre cicle educatiu a l’Escola Macià-Companys.
    Gràcies per tot el que ens heu ensenyat en aquest darrer any i mig tant difícil.
    Gràcies també a la comunitat educativa, per seguir endavant tot i les dificultats del moment.