DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

Aquest 2022 es compelixen 50 anys de la designació del 5 de juny com a Dia Mundial del Medi Ambient en la Conferència de les Nacions Unides. Cada any i arreu del món, són moltes les accions que es porten a terme per tal de conscienciar de la necessitat de viure d’una manera més sostenible i en harmonia amb la natura.

A l’escola ens vam sumar a la commeració aquest divendres 10 de juny. Vam començar la jornada amb un esmorzar de proximitat, totalment sostenible: pa amb oli i xocolata. A continuació agafàrem les pancartes preparades uns dies abans i ens vam disposar a sortir en manifestació pels carrers de la nostra vila. Una pancarta inicial amb el lema “UNA SOLA TERRA”  seguida de tota l’escola va arribar davant de l’Ajuntament, on vam ser rebuts per l’alcaldessa Sílvia Fernàndez i el regidor de Media Ambient, Ramon Boncompte. Després de presentar la mascota Aquamon i d’alguns parlaments i manifestos, vam tornar cap a l’escola.

Tal com vam proclamar a la plaça, nosaltres continuarem lluitant perquè el nostre planeta continuï sent per molts anys la nostra llar, un indret meravellós on viure de manera sostenible i amb respecte.

Des d’aquí volm fer un agraïment molt especial a la Policia Local i a l’ajuntament d’Agramunt per la seva col·laboració.

Si voleu veure les imatges, cliqueu damunt la fotografia.