DIA DE LA POESIA A EDUCACIÓ INFANTIL

Aquest curs, el dia 21 de març, Dia Internacional de la Poesia, el vàrem celebrar commemorant l’Any del centenari d’en Guillem Viladot, escriptor i poeta visual agramuntí.

Per conèixer una mica més l’artista, tota l’etapa d’Educació Infantil ens vàrem traslladar al Parc Riella, espai que integra l’univers poeticoplàstic d’en Guillem Viladot, a visitar la seva obra artística i poètica.

Prèviament havien escollit un poema visual, ens l’havíem aprés, i després de visitar el parc, a l’escola vam elaborar un petit treball plàstic del poema escollit.

Els i les alumnes de P3 van escollir “Formes de Vida” de poesia concreta, els infants de P4 van escollir “Tots confessem ser…” de poesia visual, i les nens i nens de P5 la poesia visual “Ens tempten les rames…”

Clicant a cadascuna de les imatges podreu veure les diferents activitats que vàrem realitzar