DIA DE LA PAU I LA NO-VIOLÈNCIA

Dimecres tota l’escola vam voler celebrar el dia de la pau. Dies abans, a les aules vam parlar d’aquesta festivitat i vam pintar uns cors amb un missatge de pau a dins.
Abans de reunir-nos tots a la sala polivalent vam aprofitar per enganxar els cors al mural “Batecs per la pau”:
En un primer moment la Teresa Bohils, directora de l’escola, ens va donar la benvinguda i va donar pas al visionat d’un petit curtmetratge sobre la violència on el protagonista troba la solució de reduir-la donant abraçades. Per això, al finalitzar ens vam animar a donar-nos una forta abraçada.

A continuació, dos representants de cada classe van pujar a l’escenari per tal de llegir un missatge de pau.

EDUCACIÓ INFANTIL

CICLE INICIAL

CICLE MITJÀ

CICLE SUPERIOR

Vam finalitzar l’acte cantant la cançó GERMANS DE LES ESTRELLES que vam treballar a l’àrea de música.

Si us voleu descarregar les fotografies només heu de fer clic aquí.