DIA DE LA FAMÍLIA

Aquest dissabte al matí hem celebrat el Dia de la família, activitat organitzada per l’AFA de l’escola on hem estat convocats famílies, infants i docents. Per una banda, l’objectiu de la jornada ha estat la socialització entre els diferents membres de la comunitat educativa, promoure la implicació amb l’escola i conèixer de primera mà algunes de les tasques i funcions de l’AFA i per l’altra, ja que estàvem reunits, realitzar tasques de manteniment del pati.

Doncs, estem contents perquè la participació de mares i pares entre altres assistents ha estat molt alta i s’ha pogut arranjar i millorar diferents espais del pati, sobretot s’han realitzat treballs de pintura com: repassar els jocs de terra, la pista de futbol dels petits, les pissarres, canviar les xarxes de les cistelles de bàsquet, pintar de cap a cap la paret del pati del darrere, rascar marques del terra que ja no servien i restaurar totes les taules del pati. A mig matí, hi va haver una parada obligada,  vam gaudir d’un bon esmorzar per tal de restablir forces i compartir impressions. I a migdia, ja acabant la jornada, les cares dels voluntaris i voluntàries eren ben bé de satisfacció, s’havia fet molta feina i ja imaginàvem que dilluns, els nens i les nenes de l’escola estaríem súper contents d’aquesta renovació.

Moltes gràcies a tots i a totes per fer-ho possible!

Cliqueu damunt la imatge veureu més moments del dia.