CASTANYADA ‘23

A mig matí i engalanats de castanyers i castanyeres vam pujar a la Plaça Mercadal per omplir-la amb els balls i danses de tardor que els nens i les nenes havien preparat amb molta il·lusió els dies  previs. L’acte va finalitzar amb la interpretació de les cançons que a ritme de rap els grans de l’escola havien compost per l’ocasió i que a ningú dels que estàvem allí van deixar indiferent.

La tarda es va presentar, també, intensa. La primera estona va estar amenitzada per  l’alumnat  de cicle superior que va organitzar un bon grapat de jocs sota la temàtica de la castanyada que ens van mantenir ben entretinguts  fins a l’hora esperada, la de menjar les castanyes torrades. I com cada any, els membres de l’AFA van ser els encarregats de que culminéssim aquesta festa amb una bona paperina de castanyes calentes cuites al seu punt.

Ens agraden les tradicions!

Cliqueu damunt la imatge per veure més moments del dia.