CELEBREM LA CASTANYADA 2020 AMB MÚSICA A PRIMÀRIA

Per celebrar la Castanyada🌰 aquest curs hem realitzat uns vídeos musicals.

Hem muntat un estudi de gravació a l’escola i l’alumnat ha pogut gaudir de com es grava un videoclip, realitzant una gravació prèvia de la cançó i gravant cada una de les parts de la música del tema proposat per cada cicle.

Finalment hem unit totes les parts gravades prèviament i aquest és el resultat final, esperem que en gaudiu tant com nosaltres!!!😉

Cicle inicial – Marrameu torra castanyes😼

Cicle mitjà – A la tardor🍁

Cicle superior – Cups🎧

1. Anna Ribera

Què xulo us ha quedat el vídeo de “Cups”!!! Felicitats a tots els participants i mestres organitzadors! Ha valgut la pena sentir aquests copets per casa durant uns dies 😅😜.