CASTANYADA 2020

Avui dia de la Castanyada, les mares i pares de l’AFA ens han cuit castanyes i durant la tarda hem fet el tastet.

Per la tarda hem après la tradició de la Castanyada, hem llegit i escoltat contes al volant d’aquesta festa i hem mirat els vídeos de les danses, cantades i ritmes que tots els nens i nenes de l’escola han gravat durant aquesta setmana.

Aquest any ha estat una celebració especial ja que no hem pogut compartir-la tots junts al pati, però igualment l’hem pogut gaudir i ens ho hem passat molt bé.

Bona Castanyada a tothom!

P3 A

P3 B