Teatre Mos-Kids

L’alumnar de 2n va anar el  dijous 9 de març al Teatre Ateneu de Tàrrega a veure el musical MOS-KIDS, que explica la història de la Sati Mosquit, una encantadora nena-mosquit que emprèn un viatge cap a un món desconegut amb l’objectiu d’aprendre a volar. Es tracta d’un projecte multidisciplinari que incorpora elements del clown, les titelles, la dansa i la música, aprofitant el potencial d’una companyia que compta amb actrius, ballarines i músics.

Vam gaudir moltíssim de la posada en escena i de la música. Aquí us deixem un vídeo amb les cançons que vam escoltar.