L’ESPORT ADAPTAT ARRIBA A L’ESCOLA!

El passat dimecres 21, els alumnes de 5è, van rebre la visita de diversos integrants de l’associació ACTIVA’T. Una activitat organitzada i subvencionada pel PLA CATALÀ DE L’ESPORT.

Activa’t és una entitat sense ànim de lucre dedicada a gestionar i organitzar serveis d’oci, lleure i esport adaptat per a tots aquells usuaris que vulguin conèixer i experimentar l’activitat física practicada per persones amb discapacitat.

Els alumnes van realitzar diverses activitats per prendre consciència i sensibilització envers l’esport adaptat.

Per una banda una part més teòrica del què és l’esport adaptat i activitats pràctiques, entre elles bàsquet amb cadira de rodes i petanca asseguts en cadires.

Per veure més imatges clica aquí