SEGUIM! Setmana del 27 d’abril:)

Hola nens i nenes de 4t,

Aquesta setmana és més curta perquè divendres és festiu.

Animeu-vos a fer totes les activitats que us proposem! 😉

UN ALTRE ACLARIMENT, SI PODEU ENVIEU LES ACTIVITATS ALS CORREUS
DELS DIFERENTS
MESTRES.

REVISEM BÉ L’AUCA, FEU LES MODIFICACIONS QUE US HEM ENVIAT. Penseu que tenim temps fins els 30 d’abril.

1.-  REPASSEM LES NOTES

PREM LA IMATGE i selecciona l’ULL i juga a reconèixer les notes. Comença per 3 notes i ves pujant de dificultat. Després fes el mateix seleccionant l’ORELLA.

2.- LA MEVA CANÇÓ PREFERIDA

Segur que durant aquest dies has tingut temps d’escoltar música i has descobert alguna cançó que ara  t’agrada molt. Busca-la a Youtube, copia l’enllaç i envia-la al meu correu amb el títol  LA MEVA CANÇÓ PREFERIDA.Amb totes les que envieu farem una llista de reproducció!

MOLT IMPORTANT
Posa sempre el teu nom i curs en els correus a: ecabos@escolamaciacompanys.cat
La proposta és:

1.- Resoldre aquests entretinguts ENIGMES MATEMÀTICS, podeu anotar els resultats en un full i enviar- lo per correu a les mestres/tutores.
Trobareu els enigmes a:

2.- Feu les OPERACIONS en un full, la divisió cal fer-la amb la prova. Passeu la fotografia com feu sempre, a les tutores.PREM LA IMATGE.

Aprofiteu per sortir al carrer i jugar.

Tornem a enviar l’enllaç dels malabars, per si algú no ha tingut temps de practicar-ho, si ja ho heu fet no cal repetir-ho:

Podeu enviar videos o imatges a:  mpuebla@xtec.cat

Os proponemos la ACTIVIDAD 5

PULSA LA IMAGEN Y REALIZA:

1.- Actividad de C.Lectora a partir de la lectura ”Cómo viven los animales”. Sólo tenéis que hacer la lectura+actividad.

2.-  Recuerda que una vez que hayas leído la lectura debes ESCOGER la opción lápiz para resolver la actividad (Auto).

3.- Enviar una foto del resultado a:

Los alumnos de 4tA a la Margaret: mpalou12@xtec.cat

Los alumnos de 4tB a la Anna M.:acases6@xtec.cat

4.- Una vez hecho la actividad queremos jugar con vosotros. Y consiste en lo siguiente:
Tienes que escribir una pequeña descripción de algun animal que vive debajo la tierra, nos la envías en el mismo correo que la foto anterior y nosotras las maestras vamos adivinar de que animal se trata. A JUGAR Y SUERTE!!!

Ara que pots sortir una petita estona et proposem que dibuixis:

Pots fer-lo anant en aquell indret, si està a 1 km de casa teva, sobretot hem de seguir les normes, i fer-lo al natural. ÉS UNA IDEA!!!
Tens temps de fer-lo fins el 8 de maig.
LES COMARQUES

Aquesta setmana busqueu informació de les poblacions més importants, el nombre d´habitants i la superfície de les dues comarques que esteu treballant.

AQUESTA SETMANA T’ENVÍEM:

I fins aquí les activitats per aquesta setmana.

Us esperem el dilluns 4 de maig amb noves propostes!

Una abraçada virtual! 😀