ESCURCEM DISTÀNCIES

Aquest dimecres, aprofitant que és dia de mercat, hem dut a terme la primera de les interaccions de l’alumnat de tercer amb els avis i les àvies de Cal Mas Vell.

Els hem anat a buscar a la residència i, tot passejant i empenyent les cadires, hem anat a comprar fruita a una de les parades del mercat. A continuació, hem anat al menjador de l’escola i tots junts hem preparat unes delicioses broquetes de fruita. Hi hem posat: poma, kiwi, mandarina, plàtan i raïm. Després d’esmorzar, hem retornat els avis i les àvies a la residència i ens hem acomiadat amb un petó.

Cliqueu damunt de la foto.