TENIM UN CALENDARI EN EL NOSTRE COS

Hem iniciat un debat sobre si al nostre cos també li pot passar el que suposadament li passarà a l’escultura que hem fet a l’hort, el nostre “metre quadrat”
Tots estem d’acord que amb el pas dels anys el nostre cos també perd condició física, comença a envellir. Parlem de quins són els factors que creiem que influeixen en aquest deteriorament físic i què podem fer perquè aquest procés sigui el màxim lent.
Primer hem decidit els aspectes que creiem que influencien en la nostra salut i a continuació decidim fer quatre grups de treball d’investigació. Un primer grup investiga sobre el tema de l’alimentació, un altre sobre la ment, un tercer sobre l’esport i l’últim sobre la cura de la pell i hidratació d’aquesta.
El nostre objectiu és arribar a elaborar una setmana que la volem anomenar SETMANA SALUDABLE. Una setmana en què tots ens comprometem a fer tot el que investiguem per millorar la nostra salut física.
Mentre els grups anem avançant en la recerca d’informació ens adonem que seria molt interessant que gent del món de l’esport pogués explicar-nos la seva experiència i resoldre alguns dubtes que ens van sorgint. Per això, la Joana ens proposa que el seu pare ens vingui a explicar el que ell fa. En Joan Carles Roquer ens explica la seva experiència com a esportista. Cada grup pren apunts del que ens explica.
Plasmem al mapa el que hem fet fins ara i acordem que per la setmana vinent cada grup s’ha de preparar una explicació sobre la seva part de la recerca.













Desplaça cap amunt
Ves al contingut