Tornem a mirar-nos la pluja d’idees que vam fer de l’obra de Tony Cragg i ens preguntem com deu ser que hi hagi posat aquests objectes i si els devia fer servir. Fem hipòtesis de manera individual i escrita de quin ús li va poder donar a aquests utensilis i per què els devia agrupar tots en aquests obra d’art.
Després de la visita de la Glòria Jové, ens fixem en el nom de l’escultura i creiem que es diu així, ja que l’artista vol donar visibilitat al pas del temps i com aquest afecta als materials de l’obra.
Acordem fer un metre quadrat, on hi situem una escultura feta amb fusta i claus i a través d’un diari de camp, n’anirem fent el seguiment al llarg del curs. Decidim fer un carretó ja que té a veure amb el camp semàntic de la granja i perquè és una eina. A part de fusta i claus, hi afegim teles, els fils que fem servir per fer relacions amb tots aquells continguts i idees del mapa.
Ens plantegem que l’escultura ha de tenir un nom i surten dos candidats: “El nostre Calendar” i “La mort dels claus”. Fem una votació i queden els dos noms en empat. Per poder-ho solucionar decidim anar-ho a preguntar a les classes i per molt poquet guanya “La mort dels claus”.


