LA SETMANA DE LA MOBILITAT SOSTENIBLE

Hola bon dia famílies!!

Finalitzem la jornada gaudint d’un circuit pensat i creat pels grans de l’escola. Xics, Petits, Mitjans i Grans hem posat en pràctica les nostres habilitats i…. QUINES HABILITATS!!
🛴🚲🛵💨

Aquesta setmana ha estat la Setmana de Mobilitat Sostenible i Segura, una proposta que anima a pobles i ciutats a introduir i promoure el transport sostenible i saludable.

Any rere any, des de la nostra Escola ens adherim a aquesta iniciativa ja que es vol potenciar l’ús d’alternativees de mobilitat que no contaminin al medi ambient. ♻️

És per aquest motiu que creiem tan important substituir l’ús de qualsevol tipus d’automòbil per opcions més salubres. Així, al mateix temps, fent que el camí de casa a l’escola sigui una oportunitat de descoberta, per compartir, per parlar, observar i descobrir tot allò que pugueu apreciar i us cridi l’atenció del poble.

Tot i que aquesta proposta es dugui a terme al llarg d’una setmana, com a Centre Educatiu valorem molt la importància d’educar per a què siguem agents actius del desenvolupament sostenible per a la conservació del medi ambient, ja que és la única garantia d’un futur segur.

Amb petits gests, podem fer grans canvis!

Podeu veure com va anar la jornada clicant a la foto que s’adjunta.