LA VELLA QUARESMA

La Vella Quaresma ja ha arribat!

Tal com mana la tradició, durant les properes setmanes li “tallarem una cama”. Ara bé, ho farem d’una forma molt especial. Aquest curs la vella Quaresma ha vingut amb una mica de fred als peus, per això s’ha posat uns mitjons ben “xulos” i com és una mica entremaliada, dins de cada mitjó ens ha deixat un repte per a fer: hi ha una endevinalla per resoldre per a cada classe!

Esperem que tots els alumnes que vulguin, puguin resoldre aquestes endevinalles!

Si voleu veure més fotos feu “click” sobre la foto!

Pintem l’alegria i la tristesa!

Els nens i nenes del primer cicle d’educació infantil i P3, aquesta setmana hem parlat una mica de les emocions, concretament de l’alegria i de la tristesa. En vam estar parlant a partir d’uns contes i també a partir de les nostres experiències.

Després, vam escoltar una música que vam considerar que era alegre perquè ens feia riure i ens animava a ballar i en vam escoltar una altra que, en canvi, era lenta i que no ens va agrada tant… per això vam dir que era trista.

Mentre fèiem aquestes dues audicions vam estar pintant amb 4 colors, havíem d’escollir-ne dos per pintar mentre sonava la música trista i dos per pintar mentre sonava la música alegre.

Cliqueu AQUÍ per visualitzar els dos vídeos!

Veureu el resultat!

Aula Oberta: Pintem la panxa!

Hola famílies,

Avui us presentem una aula oberta molt original! Ha vingut la mare de la Gina de P3, la Gemma, que està embarassada, i ens ha explicat el conte “Baby Pop” on es va veient l’evolució de la mida del fetus mes a mes.

Després s’ha aixecat el jersei i… sorpresa!!! S’havia fet un dibuix a la panxa, un dibuix dels que havíem vist també en el conte, i ens l’ha deixat pintar!

Finalment, ens ha donat aquest mateix dibuix amb paper perquè en tinguèssim un cadascun i l’hem pogut pintar.

Ens ha agradat moltíssim!

Moltes gràcies Gemma per aquesta bona estona i per deixar-nos pintar la teva panxa!

Cliqueu AQUÍ per visualitzar més imatges.

Per molts anys Aura!

Hola famílies,

Avui hem celebrat l’aniversari de l’Aura de P3 ja que el passat 23 de febrer va fer 4 anys!

Moltes gràcies Aura i família per convidar-nos a esmorzar!

Cliqueu AQUÍ per visualitzar més imatges.