Espais

ESPAIS

Aquest curs continuem amb la dinàmica dels espais a primària, on els alumnes treballen les àrees instrumentals d’una manera més manipulativa i lúdica.  Tenim sis espais amb diferents propostes.

ESPAIS PROPOSTES
CONSTRUCCIONS Kapla

Reutilitzem

Reciclatge

Material reciclat

Posa papers

Etiqueta

Club Minecraft

EL CLUB DE LA CIÈNCIA Diversos experiments:

Olors Cafè i sentits sura o no sura
Espelma i sentits Fem un vaixell

FEM CIRC Joc lliure amb material

Fabricar boles de circ

Maquillatge

Acrosport

Preparació d’espectacles

Circuits

1,2,3… ACCIÓ Teatre

Ombres Xineses

LA BOTIGUETA Caixera

L’Euro

Pes

La Botigueta

Comprem

Anem al Super

LA MERCERIA Cosir

Creació nino

Llana, tela i fil

Posa agulles

Els dimecres a la tarda els alumnes de primària escullen lliurement a quin espai volen anar i quina proposta volen fer.

Pròximament compartirem un enllaç amb les propostes de treball dels/les alumnes.

A Educació Infantil els dimecres, dijous i divendres a la tarda els/les infants/es escullen a quins Espais volen anar. Prèviament se’ls explica la proposta que hi haurà en aquests. Cada “X” setmanes es canvien tant l’espai com les seves propostes. Actualment es fan els següents espais:

ESPAI PROPOSTES
JOC SIMBÒLIC
  • La Pizzeria
CONSTRUCCIONS (amb tres models de peces)
  • Kappla
  • Peces soltes de fusta
  • Peces construcció Interlox
ESPAI DE LLUMS (EN PREPARACIÓ)
  • Taula de Llums
  • Sala fosca

Pròximament us facilitarem un enllaç on es veuen els/les nens/es de l’escola realitzant aquestes propostes.