EL NOSTRE PLA DE TREBALL

Ens endinsem en projectes, idees, nous objectius i reptes.

El Pla de Treball s’inicia… ✍🏻

El Pla de Treball (PdT) és una metodologia que permet respectar el ritme d’aprenentatge de cada alumn@ atenent les seves necessitats de forma individual. És un treball ric on es fomenta l’autonomia en la gestió i el control de les pròpies tasques i la presa de decisions, també el treball en equip (algunes tasques són en grup).

A l’escola apostem i valorem molt aquest tipus de mètode ja que contemplem com afavoreix l’autogestió i l’autocrítica envers el procés d’aprenentatge dels nens i nenes.

Mestres i alumnes s’organitzen els objectius i continguts a assolir en un temps determinat i, passat aquest temps, es revisa i es valora conjuntament el treball fet i també la manera com es continuarà avançant per a l’assoliment dels futurs.

El pla de treball, una estratègia molt significativa.

Podeu veure una petita mostra de fotografies de com treballen els alumnes clicant AQUÍ