US PRESENTEM EL LLIMONET

Us presentem al “Llimonet” la llavor que hem plantat aquesta setmana a l’escola.

Hem agafat una llavor de llimona germinada prèviament i hem compartit tot el seu procés de plantació.

Ser partícep d’aquestes experiències són les que ens fan ser conscients del respecte per la natura. De la importància d’allò que neix i creix; la cura, la constància i estima que necessita. La responsabilitat de tots i totes.

Res millor que poder-ho vivenciar per donar el valor que donem a tot el que ens envolta. Observar, experimentar, desenvolupar-hi tots els sentits són els que realment fan que hi hagi un record, un aprenentatge. I, encara amb més intensitat, quan els resultats podran ser lluïts a la nostra escola.

Ara ens toca esperar veure el seu procés, anem descobrint i analitzant tot allò que va canviant, veurem què en surt. 🔎

Caldrà paciència i molt respecte.