TRIEM EL NOM DE LES AULES

Ens agrada el treball conjunt i compartit, interdisciplinar.

Aquest any dediquem el nostre projecte d’escola al poble, el que cadascú en forma part.
La idea sorgeix a partir d’un procés de reflexió conjunta, d’on es recullen les necessitats de canvi, d’innovació, d’il·lusionar-se amb nous reptes; als alumnes, família i claustre.

Aquest projecte es planteja finalitats generals i comunes, vinculant així, l’escola amb el poble.
Un dels primers passos ha estat posar nom a les aules i espais; noms relacionats en llocs emblemàtics del nostre territori.
Per fer-ho, s’ha fet una pluja d’idees que han estat valorades i analitzades per a tots els grups del centre. Així, és com cadascú ha pogut participar donant a conéixer la seva veu i el seu vot, s’ha valorat conjuntament al pati de l’escola.

És una manera de prendre consciència de l’unitat del nostre centre, lligant el valor del patrimoni cultural com a font de coneixement i aprenentatge.

Nosaltres, SOM DE POBLE!