COMENCEM A GESTIONAR L’HORT

Fem la primera ullada al terreny que, molt aviat, serà el nostre hort escolar.

Hem fet una descripció del terreny, hem analitzat quina flora i fauna hi ha… i hem aprofitat per posar-hi un parell de paranys!
També ens hem endut unes mostres de plantes per saber quines són i poder posar-les nom.

Tenim moltes ganes de començar aquest nou projecte, de crear aquest objectiu tots junts ja que és una representació del vincle que hi ha entre la natura, el nostre entorn i l’escola.

Tenir un hort permet treballar conceptes del nostre ecosistema i alhora valors com la responsabilitat, la cura, el respecte i la dedicació cap a les coses, el treball en equip. Per tenir en compte i ser conscients dels processos que es necessiten per l’obtenció d’aliments sans i el gran treball que comporta. Així, sent també ideal per poder descobrir propies habilitats i destreses, per despertar interessos i potencials.

L’hort és un espai privilegiat per plantejar-se preguntes, formular hipòtesis i experimentar. Tenir contacte amb la naturalesa obre un món sensorial de textures, olors, colors i sabors, per aquest motiu volem aprofitar al màxim els espais naturals que tenim al nostre abast, i aquest n’és un de molt important. 🍃🌿🌱