Recomanacions pel confinament

PER TREBALLAR LES EMOCIONS
Del 27 d’abril al 3 de maig Aquesta setmana us proposem fer cartells amb missatges d’ànims que podreu enviar als hospitals d’arreu de Catalunya. Missatges per a les persones que estan ingressades i per tot el nostre personal sanitari.

Aquests cartells els podeu fer amb aplicacions online com el CANVA o altres que coneixeu o bé els podeu fer dibuixant-los vosaltres dins un cor, un núvol o el que us imagineu.

Quan ho tingueu fet, envieu una copia a l’escola i una altra a l’hospital que vosaltres vulgueu. Aquí us deixem algunes adreces:

Aquesta proposta la podeu realitzar mentre escolteu  la música “ENS EN SORTIREM” de Obesses.

Tots els missatges de suport ajudaran a que la gent s’animi i continuï lluitant. Savines ho aconseguirem!!!

Del 20 al 24 d’abril Aquesta setmana us proposem elaborar roses per penjar-les als vostres balcons i finestres. Cada rosa pot significar la rosa de Sant Jordi, la rosa de l’esperança, la rosa que apareix de la mort d’un drac ferotge, el drac COVID19. Ens podeu fer arribar les vostres fotografies al correu de l’escola.

Us animem a escoltar alguns contes interessants mentre elaboreu la vostra rosa.

També podeu escriure el final o il·lustrar el conte “un petit drac entremaliat COVID19”.

Us deixem una cançó de Sant Jordi d’en Dani Solera.

Aprofitant la temàtica us deixem a l’abast algunes LECTURES i altres propostes: ESCRIU LA TEVA LLEGENDA.

Del 3 al 10 d’abril Escoltem la cançó Vivir de Rozalén i Estopa.

Escrivim en un full una emoció que estiguem sentint durant aquests dies de confinament i després la pintem i decorem amb el color que relacionem amb aquesta emoció.

Del 27 de març          al 3 d’abril Us proposem escoltar la cançó d’en Marc Parrot  “Superheroi”.

Podeu imaginar una superheroïna o un superheroi per lluitar contra el coronavirus i el dibuixeu, li poseu un nom i ens el envieu al correu del centre. Després els exposarem tots a la web.

També podeu crear històries, contes, còmics on el/la protagonista és la superheroïna o el superheroi que heu inventat.

Aquí us deixem un enllaç a l’article ” La por ens salva” de la Júlia Prunes, publicat al blog de Criatures.ara.cat.

Del 20 al 27 de març Escoltar la cançó d’en Joan Dausà, “Tot anirà bé” i afegir-nos al moviment que penja de les finestres i balcons un arc de Sant Martí amb el títol de la cançó.

RECOMANACIONS ESPECÍFIQUES DE CADA CICLE
EDUCACIÓ INFANTIL Recomanacions
CICLE INICIAL Orientacions

Altres propostes