VISITA AL CAMPANAR DE CERVERA

Els nens i nenes de 4t de l’escola Les Savines, vam anar al campanar de Cervera, el divendres 22 de setembre al matí.

Quan vam arribar, vam comptar les escales que hi havia, 162. A continuació, vam veure un rellotge, que ens van dir que era el primer rellotge mecànic de Cervera. Després ens van explicar que les campanes estan fetes de bronze i el batall de ferro, i que cada una té una història i un escut diferent. Cada campana necessita un número diferent de persones per tocar-la, per exemple, la campana Tibau necessita 3 persones i la Seny Major 4. Per acabar ens van dir que la patrona dels campaners era Sta. Bàrbara.

Aquesta visita ens va agradar molt perquè ens van ensenyar moltes coses sobre el campanar de Cervera.

Alumnes de 4t