Treballem els residus

Els nens i nenes de 3r i 4t durant el mes de novembre vam treballar els residus. L’alumnat de 4t van treballar les piles i els de la classe de 3r van fer activitats sobre els plàstics.

Els alumnes de 3r vam estudiar on es tiren els plàstics, que és al contenidor groc. També vam descobrir quan tarden els plàstics a desintegrar-se, tarden 450 anys i una bossa de plàstic 20 anys. Un dia vam fer una bossa de roba amb una samarreta vella.

Els alumnes de 4t vam fer una fitxa de com eren les piles per dintre i de si contaminaven o no. Vam descobrir que les piles contaminen molt i que tenen petroli per dintre.

Vam fer les activitats per la setmana dels residus i ens va agradar molt fer-les.