TALLER MIRALL

Els dimarts  9 i 16 de gener els alumnes de sisè van participar en el taller Mirall per la prevenció de l’assetjament escolar. Es tracta d’un taller en el que participen tots els alumnes de Cervera, de sisè i primer d’ESO.

El taller té tres parts: en la primera és desenvolupen uns jocs per fomentar l’empatia entre els companys de classe, en la segona part es llegeix un còmic amb exemples de casos d’assetjament escolar i en la tercera part es duen a terme activitats per establir compromisos dins el grup classe.

Ens ha agradat molt!