Taller d’espelmes

El dia 20 de desembre de 2023, sent l’ultim dia del trimestre, els alumnes de la comunitat dels grans vam pintar espelmes a l’escola les Savines.

Primer vam encendre unes espelmes de colors per decorar una espelma blanca amb la cera. Vam esperar que es desfés la cera de l’espelma i amb un pinzell vam pintar-la. Quan vam acabar de pintar-la vam deixar que s’assequés, per així emportar-nos-la a casa. Cada nen i nena es va emportar la seva espelma a casa.

Va ser una experiència molt divertida i entretinguda. Esperem que l’any que ve ho tornin a fer i a sobre ens vam endur un record molt bonic.