SORTIDA DE LA RUTA DE L’AIGUA

El passat divendres 9 de març els alumnes de sisè vam fer una sortida per la ruta de l’aigua que va des de Santa Maria de Montmagastrell fins que arriba a casa nostra.Vam veure on s’agafa l’aigua que arriba a Cervera, seguidament vam anar a la potabilitzadora de Ratera. A continuació vam anar al turó de Miralles de Cervera on hi ha el dipòsit que conté l’aigua que arriba a les nostres cases, i quan vam acabar vam anar a la depuradora de Cervera. Després de la visita a la depuradora vam anar a Sant Pere el Gros a dinar. Quan vam acabar de dinar vam jugar tota la classe junts i després vam tornar a l’escola.

Va ser una sortida molt divertida ja que vam aprendre moltes coses sobre el proscés que fa l’aigua. Recomanem aquesta sortida a tots els nens i nenes, es molt interessant.