RECOLLIDA DE PILES

Una vegada més hem decidit participar en el concurs de l’APILO. Un concurs organitzat per l’Agència de Residus de Catalunya per tal de fomentar la recollida selectiva de piles i acumuladors portàtils entre els alumnes i les seves famílies.

Són objecte de concurs les piles i els acumuladors portàtils.

Si recollim moltes piles i acumuladors portàtils podrem optar al següents premis:

2.500 per l’escola que reculli més piles i acumuladors portàtils.

2.500 per l’escola que reculli més piles i acumuladors portàtils per alumne.

1.500 per l’escola que quedi en el segon lloc del rànquing de recollida de piles i acumuladors portàtils per alumne.

1.000 per l’escola que quedi en la tercera posició del rànquing de recollida de piles i acumuladors portàtils per alumne.

No serà fàcil aconseguir-ho però ho hem d’intentar. Per tant doncs, fem una crida a tota la comunitat educativa per a que ens facin arribar el màxim de piles i acumuladors portàtils gastats que els sigui possible.

SOM-HI !!!!