PROJECTE COM-VIURE

El dia 22 de gener tots els cursos des d’I3 a 6è vam començar el projecte Com-viure a l’escola.

Hi havien 14 grups, cada grup feia un tema diferent als altres. Tots els temes tenien relació amb els hàbits saludables com per exemple uns temes eren els jocs, la salut mental, la salut orgànica, la salut esportiva…

Vam fer el projecte per aprendre a conviure tots junts també per treballar amb nens i nenes d’altres cursos, conèixer a altres persones i millorar els nostres hàbits. A l’últim dia al matí vam jugar a uns jocs, i a la tarda va vindre el grup de música que es deia Xaiques Band a cantar a l’escola.

Ens va agradar molt i també vam aprendre coses que no sabíem abans però el que ens va agradar més va ser que el grup de música vinguessin a cantar a l’escola.