I3 visita una ludoteca

El 14 de març l’alumnat d’I3 va anar d’excursió a Manresa a la Ludoteca.

Els nens i nenes d’I3 pel matí van anar a la Ludoteca a jugar a diferents espais. Els jocs que hi havien eren: jocs simbòlics, una sabateria, espai de llums, jocs de taula i per últim jocs de psicomotricitat. Els nens i nenes hi van anar perquè descobrissin un altre espai de joc que no fos la classe. Després van anar a dinar al parc de l’Agulla i allà es van trobar l’alumnat d’I4 i I5. Finalment van jugar una mica i van tornar cap a l’escola.

Aquesta sortida es va fer perquè aprenguessin a saber estar a un lloc diferent que no fos l’escola i a respectar el material, respectar-se entre ells i respectar altres nens i nenes.