Entrevista a l’Edgar

Aquest any ha vingut un professor nou a l’escola. Es diu Edgar i és tutor de 6è B. Ha vingut a principis d’any. Li farem una entrevista per conèixer-lo millor.

– De que treballaves abans? De mestre a una altra escola.
– En quines escoles treballaves abans? Sant Ignasi.
– Estàs a gust a l’escola? Si, estic molt content.
– T’agradaria canviar alguna cosa de l’escola ? No canviaria res perquè fa molt poc que estic a l’escola. Una de les coses que més m’agraden és els diferents espais que hi ha al pati.
– Per què vas decidir fer de professor? El meu pare era professor i el meu avi també.
– Quines son les teves aficions ? Jugar al futbol , pàdel i estar amb els amics.
– Què t’agrada menjar? Pasta i carn.

Gràcies Edgar, per contestar les preguntes.