ENREGISTREM LA NOSTRA CANÇÓ.

Els alumnes de cicle superior vam anar al camp d’aprenentatge Pau Casals, al Vendrell per treballar la música.

Vam fer diferents activitats sobre la música.

Una d’elles era enregistrar una cançó que es titulava el rock del rellotge i que havíem aprés a l’escola. Ho vam fer a un estudi de gravació perquè estava insonoritzat, també vam necessitar :auriculars per escoltar la música, micros per capturar el so i una taula de so per editar la gravació. Ens va agradar molt.

Una altra activitat, era fer experiments amb el so. Vam posar un despertador sonant amb una alarma dins un pot que podíem treure l’aire: quan li treies l´aire no el sentíem però continuava sonant. Això vol dir que si no hi ha aire no podem escoltar el so.

Van ser activitats interessants i curioses.

p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120%; }