El primer llibre estimadíssim!

“El Llibre de les Bèsties” ha sigut el primer llibre estimadíssim d’aquest any!

Tracta d’uns animals salvatges que volien escollir rei. Estaven dividits en dos bàndols: els animals que menjaven carn i els animals que menjaven herba. Els animals van discutir entre ells i van escollir el lleó, perquè era fort, valent i bell.

La primera norma que va donar va ser que tots els animals carnívors es podien menjar els altres animals…

Les il·lustracions m’han agradat molt! Estan fetes per l’il·lustrador Joan Sobirana “Subi”.

Quan vaig veure la cara dels animals la primera vegades em van semblar cares molt enfadades, molt expressives. Els colors i els tons són molt vius.

Espero que quan el llegiu, gaudiu tant com jo he gaudit!

Martina Clota

img_5974-redimensionada