EL CONSELL DELS INFANTS

El consell dels infants és un comitè que ha organitzat l’ajuntament, on els infants de Cervera proposen idees per millorar la ciutat, així nosaltres podem fer propostes que la gent gran no veu.

Està compost per alumnes de 5è i 6è de totes les escoles de Cervera, la tècnica d’educació de l’ajuntament, un mestre de cada escola i a vegades també hi ha el regidor d’educació.

Al consell dels infants de l’ajuntament de Cervera hi van tres alumnes de l’escola les Savines, una alumna de 5è, un de 6è A i un de 6è B.

A l’escola hi ha una bústia en la qual es dipositen les idees escrites , i d’aquí es porten a l’ajuntament a través dels consellers.

Podem concloure, que el consell dels infants és un càrrec molt important pel nostre poble i per totes les idees que només poden veure els nens i nenes per millorar la ciutat de Cervera, i fer-la totalment perfecta per tots.