El compostador

A l’escola Les Savines, a cinquè, fem un càrrec que és el del compostatge. Aquest càrrec el fem dos membres de la classe.

Tres dies a la setmana, quan arribem a la tarda, els encarregats van al menjador a recollir la matèria orgànica que fem a l’hora de dinar. La portem al compostador que tenim al costat de l’hort. Li posem la matèria seca i ho remenem.

Quan tenim el compostador ple li traiem la meitat del compost i ho posem al colador, així les pedres i el ossos els traiem i la terra fineta la posem al compostador petit. Aquest compost quan el necessitem el posem a l’hort.

A l’alumnat de 5è ens agrada molt fer el compostatge i espero que a vosaltres també.