Creant art

Aquest 2n trimestre, l’alumnat de 5è a artística vam començar a treballar l’aquarel·la i la pintura.

Primer ens vam separar per grups. Cadascú va elegir si volia fer pintura o aquarel·la. El grup de pintura, es va inspirar en dos artistes que es diuen: Piet Mondrian i Joan Miró. Són artistes que pinten obres abstractes i surrealistes.

El grup que va escollir Piet Mondrian va imitar la tècnica de Piet de dibuixar línies i posar colors. El que va elegir a Joan Miró va recrear conegudes obres seves.

Els d’aquarel·la podien triar diferents tècniques, com per exemple el goteig o imitar obres d’art.